Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

Col·lecció Finances amb ordinador: dissenye nº 3 - Factors influents en el valor teòric d'opcions. Lletres gregues

16 de de maig de 2016

El valor teòric d'un contracte d'opció financera està influït per diversos factors. La quantificació de tal influència s'expressa mitjançant les denominades lletres gregues. El llibre de càlcul Factors Valor (Excel o LibreOffice) permet il·lustrar analítica i gràficament tals qüestions. Vostè pot posar en pràctica els seus coneixements sobre el tema contestant les preguntes del llibre de càlcul Qüestiones Factors Valor.

Editat per: Agustín Piñol, pinyol@uv.es