Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

Visita a la Borsa de Valors de Madrid

Estudiantes del Máster visitan la Bolsa de Valores de Madrid

Trenta estudiants del Màster visiten la Borsa de Valors de Madrid.

3 de de febrer de 2017

El Màster en Finances Corporatives de la Universitat de València va visitar el 27 de gener de 2017 la Borsa de Valors de Madrid. Trenta estudiants i tres professors vam tenir l'oportunitat de conèixer el Palau de la Borsa, de trepitjar l'antiga sala de negociació ("parquet") i de gaudir amb la conferència sobre el funcionament del SIBE impartida per Enrique Castellanos (de l'Institut BME). Aquesta activitat s'enquadra en el programa acadèmic del Màster, i ens permet veure sobre el terreny moltes de les coses que s'expliquen en diverses assignatures del programa docent.

Etiquetes Borsa de Valors