Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Gestió de Negocis Internacionals (iMBA) Logo del portal

València Managerial Marketing Seminar

L’impacte de les estratègies en xarxes socials i els continguts generats pels usuaris en la gestió empresarial van ser els temes tractats en la quarta edició del Managerial Marketing Seminar (MaMaS)

28 de de març de 2017

El passat 6 de març es va celebrar en la Facultat d’Economia de la Universitat de València la quarta edició del Managerial Marketing Seminar (MaMaS). El seminari, que va estar emmarcat dins del International Master in Business Administration (iMBA) i amb la col·laboració del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats, es va centrar en l’impacte de les estratègies en xarxes socials i els continguts generats pels usuaris en la gestió empresarial.

El professor Bill Rand

Els investigadors especialitzats en la matèria, tant a escala nacional com internacional, van compartir amb tots els assistents les seues troballes més recents, ja que són d’utilitat tant per al món acadèmic com per als futurs professionals que es dedicaran al màrqueting en l’empresa.

  • El professor Bill Rand, de la North Carolina State university, va iniciar el seminari amb la presentació titulada “Brand Buzz in the Echoverse”sobre la presència de les marques a través dels mitjans digitals.
  • La professora María Sicilia i la seua doctoranda Manuela López, de la Universitat de Múrcia, ens van il·lustrar amb la investigació sobre els bloggers, el eWOM i el paper dels incentius.
  • Els professors Enrique Bigné, Carla Ruiz i Rafael Currás, de la Universitat de València, ens presentaren els resultats de la seua investigació, que pertany a un projecte finançat pel Ministeri d’Economia i Competitivitat sobre l’impacte del contingut informatiu i persuasiu dels continguts generats pels usuaris en TripAdvisor en la utilitat i credibilitat del eWOM així com el seu efecte en l’adopció d’aquest.
  • La professora Inma Rodríguez-Ardura, docent de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la University of Miami, va presentar diferents resultats sobre l’impacte dels diferents estils (narratiu versus abstracte) en l’expressió de eWOM negatiu.
Etiquetes