Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant

El passat 27 octubre 2016 va tenir lloc l'Acte Inaugural de la 7ª edició del Màster en Drogodependències: Investigació, Tractament i Patologies Associades.

L'acte va estar presidit per la Sra. María Vicenta Mestre Escrivà, Vicerectora d'Ordenació Acadèmica i Professorat de la Universitat de València. D. Rafael Crespo García, Vicerector d’Estudis de Postgrau de la Universitat de València. Dña. María Dolores Sancerni, Degana de la Facultat de Psicologia de la Universitat de València, i D. José Miñarro López, Director del Màster.

Llista d'enllaços:

Imatges: