Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • Estudiants

La Comunitat Valenciana ha estat pionera en el desenvolupament del Màrqueting a Espanya. No en va a Espanya només existeixen quatre departaments específics de Comercialització en Investigació de mercats (CIM). Un d'ells és el Departament CIM de la UV, qui lidera aquest projecte. Aquest departament aglutina 7 catedràtics en Comercialització i Investigació de Mercats en una mateixa Universitat (el màxim d'Espanya), tots ells amb un mínim de dos sexennis. A més va ser el primer a desenvolupar un doctorat interuniversitari en màrqueting amb esment de qualitat –el que es presenta és continuació del doctorat amb el mateix nom que compta amb l'Esment cap a l'Excel·lència del Ministeri d'Educació fins al curs 2013-2014, la qual cosa avala l'alt grau de competència dels i les professionals que ho integren.

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies