En nom del conjunt de persones que participem en el Màster Interuniversitari en Màrqueting i Investigació de Mercats de la Universitat de València, li donem la benvinguda a aquesta pàgina web.
Amb ella pretenem no solament informar, sinó comunicar-nos i trobar-nos virtualment, tots aquells interessats en el màrqueting.
El Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats (MIM), està organitzat per la Facultat d'Economia de la Universitat de València i la Universitat Jaume I de Castelló. Els Departaments coordinadors són el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València i el Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I de Castelló.
El propòsit d'aquest Màster és la formació especialitzada, tant a nivell acadèmic com investigador, en l'àmbit del màrqueting, de manera que es responga a la necessitat social d'especialistes universitaris amb una sòlida formació per a la investigació i la decisió en màrqueting.