Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

.
.
.

Novetats

Especialitats en el Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats
29/06/19

El Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats (MIM), està organitzat per la Facultat d'Economia de la Universitat de València i la Universitat Jaume I de Castelló. Els Departaments coordinadors són el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València i el...

Horaris Master de Màrqueting i Investigació de Mercats 2019-20
13/05/19

Ja es poden consultar els horaris complets de les assignatures del Master de Màrqueting i Investigació de Mercats per al curs 2019-20. Es troben en un arxiu pdf situat en el menú “Calendari, horaris i aules”, submenú “Calendaris i horaris del màster”. La data d’inici de les classes serà el pròxim...

Visita Fira ENCAJA
01/03/19

En el marc de l'assignatura Logística i distribució física, els alumnes del MIM de l'especialitat distribució van visitar la Fira ENCAJA (Fira del magatzem, distribució i punt de venda). La visita va ser guiada pel President de la Fira, Sr. Vicente Marín, qui no solament va il·lustrar als alumnes...

 

Contacte

Nom:
Correu:
País:
Telèfon:
Comentaris:

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre et desplaces per apropar o allunyar el mapa