Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • Estudiants

Llista de novetats

Últimes 10 novetats

  • 25/01/18

    Especialitats en el Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats

    El Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats (MIM), està organitzat per la Facultat d'Economia de la Universitat de València i la Universitat Jaume I de Castelló. Els Departaments coordinadors són el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València i el Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I de Castelló. El propòsit d'aquest Màster és la formació especialitzada, tant a nivell acadèmic com investigador, en l'àmbit del màrqueting, de manera que es responga a la necessitat social d'especialistes universitaris amb una sòlida formació per a la investigació i la decisió en màrqueting. El Màster oferix quatre especialitats: Comunicació, Distribució, Investigació de Mercats (estes tres es cursen en la Universitat de València) o Màrqueting Internacional (es cursa en la Universitat Jaume I de Castelló).

  • 25/01/18

    Obertura procediment preinscripció

    Obert el procediment de preinscripció a estudis de màster per al curs 2018-19.

    [Llegir més]

  • 11/10/17

    Visita a Coca-Cola

    El pròxim divendres dia 10 de novembre farem una visita a la empresa Coca-Cola, dintre de les Jornades de Estrategia de Marketing Empresarial.

    [Llegir més]

  • 29/09/17

    Acte d'Inauguració del Master en Màrqueting i Investigació de Mercats curs 2017-18

    Vos convidem a l'Acte d'Inauguració del Master d'aquest curs 2017-18, el dia 6 d'octubre, a les 11.00, en la Sala Ignasi Vilallonga de la Facultat d’Economia (primer pis)

    [Llegir més]

  • 26/09/17

    Acte d’Obertura del Curs 2017-2018 Màsters de la Facultat d’Economia

    El dilluns 2 d’octubre de 2017, a les 17:30 hores, en el Hall de la Facultat, tindrà lloc l'acte d'obertura del curs 17-18 dels Màsters de la Facultat d'Economia. Després d'unes paraules de benvinguda i presentació d'activitats i esdeveniments per al pròxim curs, assistirem a una Conferència inaugural a càrrec de la Presidenta de Economistas sin Fronteras. Tancarem la vesprada compartint un café-networking entre tots els estudiants i professorat de la Facultat.

  • 25/09/17

    Curs de complements formatius 2017-18

    Benvolguts alumnes, benvinguts al Master en Màrqueting i Investigació de Mercats. En breu ens posarem en contacte amb aquells alumnes matriculats en el Master en el curs 2017-18 i que revisats els seus expedients i atenent als criteris d'admissió que més endavant es detallen, hauran de realitzar el curs d'anivellació de Complements Formatius.

    [Llegir més]

  • 20/07/17

    Horaris Master de Màrqueting i Investigació de Mercats 2017-18

    Ja es poden consultar els horaris complets de les assignatures del Master de Màrqueting i Investigació de Mercats per al curs 2017-18. Es troben en un arxiu pdf situat en el menú “Calendari, horaris i aules”, submenú “Calendaris i horaris del màster”. La data d’inici de les classes serà el pròxim 16 d’octubre.

  • 23/02/17

    VI Jornadas de Economía y Empresa

    La Facultat d'Economia y la Fundación Cañada Blanch se complacen en invitarte a las VI Jornadas de Economía y Empresa que se celebrarán este viernes 24 de Febrero en la sala Sánchez Ayuso. Las Jornadas comienzan con una conferencia de Jaime Caruana, Director General del Banco de Pagos Internacional, seguida de una mesa redonda sobre política económica en la que participarán expertos como Emèrit Bono, Gumersindo Ruiz y Felipe Serrano, moderada por nuestro compañero Antonio Sánchez. Las jornadas continuarán con una conferencia sobre las últimas tendencias de marketing digital, a cargo de Fabián de Castro, Digital Director en Zenith, y una mesa redonda compuesta por grandes figuras del marketing, como Pablo Torrecillas, Víctor Ballester y David Zaragozá, moderada por nuestro también compañero Enrique Bigné. Como puedes comprobar en el programa completo http://bit.ly/2jKuR1t tanto por el tema tratado como por el elevado nivel de los participantes, es una actividad muy interesante. Os invitamos a asistir.

  • 17/11/16

    Visita a Heineken dels estudiants del Master en Màrqueting i Investigació de Mercats

    Els estudiants del Master en Màrqueting i Investigació de Mercats (MIM) van visitar el passat dia 11 de novembre la factoria valenciana de la multinacional Heineken, podent conèixer d'a prop com funcionen la producció i les marques d'aquesta companyia capdavantera en la indústria cervecera

  • 08/11/16

    Visita a Heineken: Jornada d'Estratègia Empresarial 2017

    Divendres que ve dia 11 de novembre, els estudiants del Master en Màrqueting i Investigació de Mercats de la UV realitzaran una visita d'empresa a Heineken, en el marc de les Jornades d'Estratègia Empresarial 2017.

Per a més novetats, utilitza el cercador

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies