Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • Estudiants

Llista de novetats

Últimes 10 novetats

  • 30/06/19

    Obertura procediment de preinscripció a estudis de màster curs 2019-20

    Obert el procediment de preinscripció a estudis de màster per al curs 2019-20 fins al 19 de juny de 2019. Poden participar-hi tant les persones titulades universitàries, com els i les estudiants que finalitzen els estudis de Grau en el curs 2018-19.

    [Llegir més]

  • 29/06/19

    Especialitats en el Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats

    El Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats (MIM), està organitzat per la Facultat d'Economia de la Universitat de València i la Universitat Jaume I de Castelló. Els Departaments coordinadors són el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València i el Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I de Castelló. El propòsit d'aquest Màster és la formació especialitzada, tant a nivell acadèmic com investigador, en l'àmbit del màrqueting, de manera que es responga a la necessitat social d'especialistes universitaris amb una sòlida formació per a la investigació i la decisió en màrqueting. El Màster oferix quatre especialitats: Comunicació, Distribució, Investigació de Mercats (estes tres es cursen en la Universitat de València) o Màrqueting Internacional (es cursa en la Universitat Jaume I de Castelló).

  • 01/03/19

    Visita Fira ENCAJA

    En el marc de l'assignatura Logística i distribució física, els alumnes del MIM de l'especialitat distribució van visitar la Fira ENCAJA (Fira del magatzem, distribució i punt de venda). La visita va ser guiada pel President de la Fira, Sr. Vicente Marín, qui no solament va il·lustrar als alumnes sobre els diferents sistemes de magatzematge automatitzats, sinó que els va presentar a diferents directius de les empreses expositores amb els quals els alumnes van tindre l'oportunitat de discutir sobre els seus diferents models de negoci.

  • Màsters

    20/02/19

    La Universitat obri l’admissió als seus 103 màsters oficials

    Cursar un màster oficial és una gran decisió formativa que proporciona coneixements i eines per a millorar el perfil professional i obri portes en el món laboral i investigador. La Universitat de València ha iniciat aquest mes de febrer la primera fase de preinscripció en els seus màsters per al curs 2019-20, que finalitzarà el 19 de juny.

    [Llegir més]

  • 04/02/19

    Visita Fira València

    El passat 31 de gener els alumnes del màster van tindre l'oportunitat de visitar el certamen CEVISAMA (37a edició) en el recinte de Fira València, fira internacional capdavantera en el món el sector de la ceràmica. Eduardo Teixeira, ex alumne del màster, que ocupa el càrrec de Responsable de Promoció & Relacions Internacionals de la Stockholm Furniture & Light Fair, va organitzar i guiar la visita. Durant el transcurs de la jornada, de 3 hores i mitja, els alumnes del màster van poder comprovar, de manera pràctica, com les empreses del sector utilitzen les fires per a aplicar els conceptes explicats a l'aula.

  • 24/12/18

    Visita a Coca-Cola

    El passat dia 21 de desembre un grup de 45 estudiants del Màster va visitar les instal·lacions de l'empresa Colebega, embotelladora de la marca Coca-Cola. Els estudiants van tindre oportunitat de conéixer l'estratègia de negoci de la multinacional, i de visitar la planta d'embotellat.

  • 19/12/18

    Seminari Iberostetica

    El 18 de desembre el Sr. Pedro García Belenguer, soci director de Iberostetica va oferir un seminari en el Màster en Marqueting i Investigació de Mercats sobre com reposicionar una línia de productes existent, Segle Clinical, i com llançar una línia de productes nova: BioMimetic, totes dues en el sector de la dermocosmética. Amb més de 20 anys d'experiència en el sector, Pedro García Belenguer va ser director de Màrqueting i director comercial de Sesderma durant els últims sis anys.

  • 27/09/18

    Acte d'Inauguració del Master en Màrqueting i Investigació de Mercats curs 2018-19

    Vos convidem a l'Acte d'Inauguració del Master d'aquest curs 2018-19, el dia 5 d'octubre, a les 12.30, en la Sala Ignasi Vilallonga de la Facultat d’Economia (primer pis).

    [Llegir més]

  • 26/09/18

    Acte d’Obertura del Curs 2018-2019 Màsters de la Facultat d’Economia

    El dilluns 1 d’octubre de 2018, a les 17:30 hores, en el Hall de la Facultat, tindrà lloc l'acte d'obertura del curs 18-19 dels Màsters de la Facultat d'Economia. Després d'unes paraules de benvinguda i presentació d'activitats i esdeveniments per al pròxim curs. Tancarem la vesprada compartint un café-networking entre tots els estudiants i professorat de la Facultat.

  • 25/09/18

    Curs de complements formatius 2018-19

    Benvolguts alumnes, benvinguts al Master en Màrqueting i Investigació de Mercats. En breu ens posarem en contacte amb aquells alumnes matriculats en el Master en el curs 2018-19 i que revisats els seus expedients i atenent als criteris d'admissió que més endavant es detallen, hauran de realitzar el curs d'anivellació de Complements Formatius.

    [Llegir més]

Per a més novetats, utilitza el cercador

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies