
El Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats supera amb èxit el procés d'avaluació externa que garantix la qualitat acadèmica del títol.
L’AVAP (Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva) ha emés un informe FAVORABLE en el procés de reacreditació del Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats, coordinat de manera interuniversitària entre la Universitat de València i la Universitat Jaume I.
Este procés, que es desenvolupa cada sis anys, comporta una avaluació rigorosa per part d'experts/as externs. En ell han participat activament professorat, estudiantat, personal tècnic i de gestió, membres de l'equip de direcció de la facultat, persones diplomades i representants de l'àmbit professional.
Este reconeixement certifica que el màster complix amb els estàndards de qualitat exigits pel sistema universitari, garantint la seua continuïtat com a títol oficial en el pròxim període. La Comissió de Coordinació Acadèmica agraïx el suport continuat de l'alumnat i del teixit empresarial, la confiança del qual en este programa com a via formativa per als futurs professionals del màrqueting i la investigació de mercats és, sens dubte, una mostra de la seua consolidació i projecció.