Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

CONFERÈNCIES MIM 2022-23

  • 10 de maig de 2023
Cartel MIM.

Cicle de conferències del Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats

El mes de març passat al llarg dels dies 29, 30 i 31 es van dur a terme les primeres conferències MIM a la sala Manuel Sánchez Ayuso de la Facultat d'Economia.

A la inauguració es va comptar amb la presentació de la Vicedegana de Postgrau de la Facultat d'Economia, Dra. Dolores Montagud Mascarell, del Director del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Dr. Marcelo Royo Vela i del Director del Màster Oficial en Màrqueting i Investigació de Mercats Dr. Antonio C. Cuenca Ballester. Les conferències es van desenvolupar al llarg de tres sessions en què van intervenir 6 ponents d'empreses amb excel·lent exercici en màrqueting.

A la primera jornada es va comptar amb:

Sra. Guillermina Bastida, Directora de Comunicació de l'INSTITUTO OFTALMOLÓGICO FERNANDEZ-VEGA, qui va presentar la ponència “Comunicació Corporativa: L'harmonia de l'empresa”.

D. Carlos Díaz, Responsable de Consumidor Final a l'àrea digital a nivell mundial de COSENTINO, va presentar la seva ponència “Empreses analògiques al món digital”.

A la segona jornada es va comptar amb:

Sra. Cristina Pérez, Head of Innovation & Commerce de KANTAR, “Més enllà de la investigació de mercats convencional: Panells d'Audiència, Plataformes Agile, Intel·ligència Artificial, Neurociència i Realitat Virtual Com ho fem a KANTAR?

D. José Carlos Martínez, Chief Executive Officer a CONSULTIA BUSINESS TRAVEL, qui va presentar la ponència “Obrint mercats o com va arribar Internet a totes les parts del món” en què ens va explicar la seva experiència com: Responsable Mundial de Desenvolupament de Mercats d'INTEL Corporation .

A la tercera jornada es va comptar amb:

Sra. Isabel Martínez especialista en publicitat digital qui va exposar la seva ponència “Processos de compra en l'àmbit de la publicitat digital”.

D. Álex Salvador, Director de Màrqueting de CÁRNICAS SERRANO, que va exposar la seva ponència “SERRANO: una lluita contra la inatenció”

Les conferències es van tancar amb un elevat nivell d'assistència, tant dels alumnes del màster, com de professors i altre públic com es pot observar a les imatges.

Imatges: