Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

Seminaris abril

  • 1 d’abril de 2025
Los días 8, 9 y 10 de abril de 2025 tendrán lugar los seminarios del curso académico 2024-2025

Els dies 8, 9 i 10 d’abril de 2025 tindran lloc els seminaris del curs acadèmic 2024-2025 del Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats.

Aquestes sessions comptaran amb la participació de 9 experts/es de diferents sectors que compartiran la seua experiència i coneixements en el Màster i abordaran temes clau en màrqueting i investigació de mercats. Es celebraran a la Sala Manuel Sánchez Ayuso (1a planta de la Facultat d’Economia) els dies 8, 9 i 10 d’abril en els horaris següents (vegeu cartell adjunt): 

Dimarts 8 d’abril:

16:00-16:15 Benvinguda institucional. Dr. Marcelo Royo Vela, Director del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats, UV.

16:15-17:45 Conferència: “¿Com arribar a ser Product Manager?”. Víctor Martínez Molés, Product Manager de The Knot Worldwide.

Dimecres 9 d’abril:

16:00-17:15 Taula redona: “Innovació i diferenciació en startups: estratègies de màrqueting en un mercat saturat”. Modera Berta Tubillejas Andrés, Codirectora del Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats, UV.

Participants: Aitor Ciscar Vieco, Founder & CEO de Khumbu; Nicolás Rodríguez Murray, Co-founder de Goatedlink; Andrés Gómez de Olea Barandiarán, Co-founder de Natural Fonan; Antonio López López, CEO de NatureSole.

Dijous 10 d’abril:

15:30-16:15 Sessió: “¿Es pot fer marca quan ho tens tot en contra?”. Piedad Coscollá Toledo, Responsable de Màrqueting Comercial d’Anecoop S.Coop.

16:15-17:00 Sessió: “Arròs Dacsa (o com emocionar venent un bàsic)”. Lorena Lázaro Castaño, Brand and Communication Manager de Dacsa.

17:00-17:45 Sessió:"El màrqueting d’una PIME familiar establida a Terol”. Pierre Bouillard, Director de Màrqueting i Comunicació en el Grup FANDOS.

17:45-18:00 Descans amb Coffee Break.

18:00-18:45 Sessió: “Com enfocar un itinerari d’inserció professional”. Isabel Gosálvez Cuenca, Tècnica d’Orientació en Uvocupació, UV.

18:45         Clausura. Berta Tubillejas Andrés i Beatriz Moliner Velázquez, Codirectores del Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats, UV.

Estigueu tots/es convidats/des.