Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Eixida de camp a l'empresa Janoschka Espanya S.L. a Alzira

JanoschkaEspaña

El passat 2 de novimebre els alumnes del Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat de València van visitar l'empresa Janoschka España S.L..

12 de de desembre de 2016

Janoschka Espanya és una compañia situada en el municipi d'Alzira (València), dedicada als serveis gràfics per al huecograbado, la impressió offset i els flexografíados. L'empresa exerceix la seua activitat principalment en el camp dels envasos flexibles i té una plantilla de vint empleats.

Els alumnes i alumnes que van participar en aquesta eixida de camp, a més de visitar les instal·lacions de la companyia, van rebre una àmplia explicació per part del seu Director de Producció, Félix Asensio, sobre els sistemes de gestió de qualitat, medi ambient i prevenció de riscos laborals aplicats en l'empresa.

Aquestes visites permeten que els estudiants del màster tinguen un contacte més pròxim amb la realitat de les empreses i la seua gestió en la prevenció de riscos laborals. És una oportunitat d'ensenyament i aprenentatge més enllà de l'aula, que ajuda a millorar la preparació i la formació de les alumnes i alumnes de cara a l'especialització professional.

El professor responsable de la visita va ser Ricard Calvo.

Janoschka

Etiquetes