Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Eixida de camp a l'empresa Farinetes Alimentació S.L. a Alzira

cartel farinetesEl passat dimecres passat 5 d'octubre els alumnes del Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat de València van visitar l'empresa de fabricació de rosquilletas Farinetes, a Alzira.

12 de de desembre de 2016

Durant la visita, els alumnes i alumnes van poder veure les instal·lacions de la fàbrica dedicada a la producció i venda a l'engròs i al detall de productes elaborats de pa, pasteleria, bolleria i bombons, entre uns altres.

En aquesta jornada, a més, els assistents van poder observar in situ el procés de producció i van rebre una àmplia explicació per part del seu Gerent, Francisco Domínguez, i la seua Responsable de Qualitat i Prevenció de Riscos Laborals, Noelia de la Concepció, sobre els sistemes de gestió aplicats en l'empresa.

El professor responsable de la visita va ser Ricard Calvo.

foto farinetes

Etiquetes