Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària
EXPEDIENTS ACADÈMICS I CERTIFICATS
Certificat de taxes acadèmiques
ACCÉS I ADMISSIÓ
MATRÍCULA
Sol·licitud de matrícula a temps parcial
Anul·lació parcial de matrícula
Anul·lació de matrícula per força major
Sol·licitud de represa d'estudis
RECONEIXEMENTS I TRANSFERÈNCIA
Sol·licitud de reconeixement de crèdits
Normativa específica
La sol·licitud es presenta a través del Portal de Serveis (des del 15 de juliol fins al 13 de setembre de 2024)
Cal adjuntar:
- Sol·licitud de Reconeixement de Crèdits.
- Certificat acadèmic oficial
- Fotocòpia del pla d' estudis segellat pel centre
- Fotocòpia dels programes de les assignatures cursades, segellada pel departament o el centre.
Si els estudis des dels quals es demana el reconeixement són de la mateixa Facultat de Magisteri només caldrà presentar la sol·licitud pel Portal de Serveis
Per a l'especialitat d'Orientació Educativa, hi ha una taula de reconeixements des del Màster de Psicopedagogia (pla 2013) aprovada per la CCA del Màster el 24 de novembre de 2021.
El reconeixement de crèdits en Màster es regula en les Directrius de la Universitat de València per al reconeixement de crédits en estudis de màster. i el Reglament de reconeixement i transferència de crèdits en títols oficials de grau i màster de la Universitat de València (ACGUV 178/2023)
Sol·licitud de transferència de crèdits
La sol·licitud de transferència de crèdits implica la inclusió de la totalitat dels crèdits obtinguts en ensenyaments oficials cursats amb anterioritat, en aquesta o en una altra universitat, que no hagen conduït a l'obtenció d'un títol oficial, a l'expedient i als documents acadèmics oficials acreditatius dels ensenyaments seguits per cada estudiant, d’acord amb el reglament de la Universitat de València.
Per l'estudi de les sol·licituds i la incorporació a l'expedient dels crèdits, s'aplicaran les taxes establertes per la comunitat autònoma (actualment el 25% del preu del crèdit per a ensenayaments de grau).
Les assignatures transferides no afecten al còmput de crèdits superats en la titulació ni a la nota mitjana.
La sol·licitud es presenta a través de la Seu Electrònica (Veure imatge)
Cal adjuntar:
- Imprès de sol·licitud
- Certificat acadèmic oficial
Termini de presentació: fins el 15 de setembre de 2024
TRASLLAT D'EXPEDIENTS
Les persones que han estat admeses per a realitzar els mateixos o altres estudis en altre centre i/o universitat, sense haver finalitzat els que havia començat en la Facultat de Magisteri, han de sol·licitar el trasllat del seu expedient al nou centre.
-Si el centre d'admissió no pertany a la Universitat de València:
- La sol·licitud es realitza a través de l'ENTREU (Centres - Facultat de Magisteri)
- Les taxes son fixades anualment mitjançant Decret del Consell.
-Si el centre d'admissió pertany a la Universitat de València, el tràmit és gratuït.
- Cal presentar l'imprès de sol·licitud i la carta d'admissió en la nova titulació mitjançant el registre electrònic (Veure imatge)
TÍTOLS
AJUDA PER A LA PRESENTACIÓ DE L' ACREDITACIÓ C1
Sol·licitud de dipòsit del títol.
ALTRES TRÀMITS