Reunió informativa de Pràctiques Externes

• 7 de març de 2019

El dijous 21 de març, a les 13 hores, en el Saló de Graus de la Facultat de Matemàtiques reunió informativa: “Pràctiques Externes”

Les pràctiques externes són una activitat de naturalesa formativa realitzada pels estudiants i supervisada per un/a tutor/a de l’empresa o institució on es desenvolupa i per un/a tutor/a acadèmic/a de la Universitat de València. Té com a principal objectiu permetre als estudiants/es aplicar i complementar els coneixements adquirits en la seua formació acadèmica afavorint, al mateix temps, l’adquisició de competències que els preparen per a l’exercici d’activitats professionals, faciliten la seua empleabilitat i fomenten la seua capacitat d’emprenedoria.