- Edat: Educació infantil, primària, ESO i Batxillerat
- Lloc: Taller Didàctic
- Dates: Abril-Juny
- Aforament: 10-16
- Duració: 1h30’
Explorant els colors: els pigments i la història natural. Vinen a descobrir que hi ha darrere dels colors!
Aprendràs els orígens, funcions i usos dels pigments naturals alhora que connectaràs amb els éssers vius del passat a través del color. Este taller està orientat a alumnat des d'infantil fins a batxillerat. L'alumnat podrà jugar a relacionar els colors amb els seus pigments d'origen animal, vegetal i mineral, i d'altra banda, experimentar amb diferents tècniques artístiques els pigments vegetals distints que hi ha, entre ells els fotosintètics perquè coneguen la importància de la fotosíntesi en la vida dins del Planeta Terra.
Objectius:
- Explorar la relació històrica dels humans amb la naturalesa en la creació d'imatges a color: dels pigments naturals a les pintures sintètiques.
- Connectar i experimentar amb la naturalesa i les seues funcions vitals com la fotosíntesi en plantes relacionats amb la biologia.
- Experimentar amb els pigments vegetals per a la creació d'imatges a color, usant tècniques artístiques divertides i que fomenten el desenrotllament personal i creatiu de l'alumnat.
RESUM:
Taller orientat a públic d'educació infantil, primària, ESO i batxillerat. L'objectiu principal és que els xiquets/as coneguen una de les funcions vitals més importants en la naturalesa com la fotosíntesi de plantes, i a més, aprenguen sobre alguns éssers vius del museu a través de la creació d'imatges a color amb pigments vegetals.















