Per favor, llegiu atentament la normativa sobre gestió d'espais de la Facultat.
La reserva d'espais de la Facultat, l'ha de realitzar, mitjançant la plataforma TiquetingUV, cualsevol PDI, PTGAS o estudiant autoritzat
IMPORTANT: s'ha d'exposar, el més detalladament posible, l'activitat a realitzar a l'espai reservat. En cas de conferències, xerrades, etc., s'ha de comunicar nom del/de la ponent, títol i breu resum del contingut.
Podeu consultar les característiques de les Aules i Laboratoris Docents fent clic al menú superior.
La sol·licitud es realitzarà amb una antelació mínima de 72 hores abans de començar l'acte.
Capacitat i localització dels espais
INFORMACIÓ PER A PERSONAL EXTERN
La resolució en la concessió d'espais i la seua regulació està sotmés al document Protocol per a l'ús d'espais docents de la Universitat de València, Estudi General (CG 1-III-2011).
Pots consultar els preus de lloguer d'espais en el Reglament d'execució pressupostària de la Universitat de València, que en el seu annex 2 (Preu públic per venda de béns i prestació de serveis no acadèmics) reflecteix les tarifes per la cessió temporal de locals. A això han de sumar-se els conceptes corresponents a vigilància i neteja si calgueren.