ANNEX DOCUMENTAL:
- Punt 1. Aprovació, si escau, de l'acta de les sessió del Claustre de 22 de febrer de 2024.
- Punt 2. Elecció de membres de diversos òrgans col·legiats.
- Cal tindre en compte el règim d'incompatibilitats per a la condició de membre de la Comissió Electoral previst en l'article 202 dels Estatuts.
- Punt 3. Informe de la Sra. Rectora.
- Punt 4. Presentació i aprovació, si escau, de l'informe de gestió de la Sra. rectora i de la resta d'òrgans de govern.
- Punt 5. Presentació i aprovació, si escau, de les línies generals per a la proposta de pressupost per a 2025 (document orientador de la política general universitària i del pressupost de l'exercici 2025).
- Punt 6. Torn obert de paraules.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(*) INFORMACIÓ RELATIVA A LA PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES PER A L'ELECCIÓ DE MEMBRES DE DIVERSOS ÒRGANS i COMISSIONS.
Les candidatures es poden presentar des del dia 9 de juliol de 2024 fins al dia 21 de juliol de 2024 (ambdós inclosos)
- mitjançant la Seu Electrònica de la Universitat de València (ENTREU): https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/menuSEU.jsp?idtramite=SEC_CAND15
- en la Secretaria General de la Universitat, mitjançant un escrit adreçat a la Presidència de la Mesa del Claustre: MODEL DE PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES
-
Qui desitge presentar la seua candidatura a més d'un òrgan o comissió, ha d'emplenar una sol·licitud per a cada òrgan o comissió.
- CANDIDATURES PRESENTADES PER A L'ELECCIÓ DE DIVERSOS ÒRGANS I COMISSIONS
- Mesa del Claustre.
- Comissió Electoral (Veure incompatibilitats en l'article 202 del Estatuts).
- Comissió de Reclamacions.