
La Universitat de València va entrar amb bon peu en la primera jornada del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU), que es va celebrar ahir, 3 de novembre, i va enfrontar els equips de la Universitat davant la Universitat Catòlica de València.
Les seleccions de la Universitat van deixar el llistó de rendiment ben alt en aquesta primera jornada, en la qual van vèncer en vuit dels onze enfrontaments que van disputar.
La jornada es va obrir a les 11.00 hores amb els partits de futbol masculí, futbol sala i bàsquet masculí. Els primers van disputar el partit a les instal·lacions del Parc Central; la selecció de futbol sala ho va fer al Poliesportiu Villa Carmen i els xics de bàsquet, al Pavelló UCV. Les tres seleccions van aconseguir imposar-se a l’equip local contundentment, amb un 0-4 en futbol sala masculí, 1-4 en futbol masculí i 59-102 en bàsquet masculí.
Els van seguir les seleccions de bàsquet femení i futbol sala femení, que des de les 13.00 van disputar els seus enfrontaments al Pavelló UCV i al poliesportiu Villa Carmen (Torrent), respectivament. I, igual que els seus companys, van continuar sumant victòries per a la Universitat de València, amb un 3-5 en futbol sala femení i 44-106 en bàsquet femení.
Com a locals, la jornada la va obrir a les 13.00 la selecció d’handbol femení des del Pavelló Universitari. Les xiques de Sagrario Santana van tancar el partit amb un 38-13 al seu favor. Només mitja hora més tard (13.30), la Sala Sud de l’Aulari V va acollir l’enfrontament de voleibol masculí, un partit molt disputat que va acabar caient del costat de la Universitat Catòlica de València per 1-3, la primera derrota del dia per a la Universitat de València. Van tancar la jornada d’esports d’equip les seleccions d’handbol masculí i voleibol femení, a les 15.00 i 15.30 hores. Els xics d’handbol no van aconseguir imposar-se i van perdre el segon matx de la jornada per 27-32. Les xiques de voleibol, per la seua banda, es van emportar el partit per 3-0.
A més, també es va disputar el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari de pàdel i tenis, que va tenir lloc al campus dels Tarongers de la Universitat de València. La selecció de pàdel no va poder amb la Universitat Catòlica de València i va caure 1-2 en el còmput general (va guanyar en masculí i va perdre en femení i mixt). El resultat contrari van obtenir els seus companys de la selecció de tenis, que va aconseguir imposar-se a la Catòlica per 2-1, gràcies al bon joc de la parella mixta i al partit d’individual masculí, i va cedir únicament el partit d’individual femení.