Universitat de ValènciaUVesports Logo del portal

Les seleccions de futbol 7 i de rugbi femení es preparen per a la segona concentració del CAEU

  • 10 de febrer de 2015
Equip futbol 7 femení

La Universitat d'Alacant acollirà les seleccions dijous que ve

Les seleccions de futbol 7 i de rugbi femení de les diferents universitats valencianes es donaran cita dijous que ve a les instal·lacions de la Universitat d'Alacant per disputar la segona jornada del Campionat Autonòmic d'Esport Universitari (CAEU), que per a aquests esports es disputa en un format de concentració durant tota la jornada de matí.

L'equip de rugbi femení obrirà la jornada a les 11.30 h amb un partit contra la Universitat Catòlica de València, que generarà gran expectació pel nivell de competició que sempre demostren en la pista tots dos equips. “Contra la Catòlica sempre em pose nerviosa”, comentava Ana Aigneren, seleccionadora de l'equip de rugbi de la Universitat, “perquè tenen bon equip, amb moltes jugadores que competeixen en la lliga federada. Però supose que el partit dependrà de quines xicones es desplacen a Alacant. Tots tenim baixes en els desplaçaments llargs pels compromisos acadèmics i laborals de les jugadores”.

El segon partit serà a les 13.00 h davant la Universitat Miguel Hernández d'Elx. La seleccionadora de la Universitat preveu un partit “assequible, si fem bé els deures, ja que l'equip il·licità passa per un procés de renovació, tot i comptar encara amb alguna jugadora veterana. Per això no ens podem relaxar. El nostre objectiu és mantenir el títol i, per aconseguir-ho, les xiques estan entrenant amb molt de compromís i il·lusió. Ara toca complir a la pista, no importa qui tinguem al davant”.

Per la seua banda, les xiques de la selecció de futbol 7 femení s'enfrontaran a la Universitat Politècnica de València a les 12.00 h. L'equip de la Universitat es va imposar per 2-1 a la Universitat d'Alacant en la passada concentració CAEU i segons el seu seleccionador, Andrés Menchero, “les xiques afronten aquesta jornada sabent que una victòria ens deixaria molt prop d'alçar-nos amb el Campionat”.

Del rival a batre, la Universitat Politècnica de València, Menchero se’n mostra cautelós: “la UPV és per experiència una selecció amb què sempre has d'estar a l’aguait, esportivament parlant. En temporades anteriors ha estat un equip molt competitiu que en qualsevol moment et podia posar les coses difícils. Per tant, anirem a la cita molt concentrades. L'equip és conscient de la importància que tindrà aconseguir un bon resultat i que aquest partit és una oportunitat de fer un pas de gegant de cara a la consecució del CAEU que no podem deixar passar”.

El Servei d’Educació Física i Esports cobrirà i seguirà en directe les seleccions mitjançant les seues xarxes socials oficials (Twitter i Facebook) a través de les quals oferirà a tots els seguidors informació immediata sobre els resultats dels partits.

Imatges: