Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 06/06/2022 10:00 | 06/06/2022 13:00 | En línia | |
2 | 08/06/2022 10:00 | 08/06/2022 13:00 | En línia |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Juan Miguel Ribera Puchades
Doctor en Matemàtiques i professor titular interí de l'àrea de didàctica de la matemàtica del departament de Matemàtiques de la Universitat de La Rioja i Director Acadèmic de Formació del Professorat i Innovació Docent.
Investigador en l'ús de vídeos per a la docència.
El curs pretén facilitar als assistents estructures cooperatives que puguen ser portades a l’aula, amb especial atenció a aquelles que permeten l’ús d’ordinadors o dispositius mòbils.
- L’aprenentatge cooperatiu.
- Estructures cooperatives per a una activitat/sessió i estructures cooperatives per a un projecte/tema/semestre.
- Elements TIC en la metodologia cooperativa.
- L’avaluació de l’aprenentatge dels estudiants en les activitats realitzades mitjançant una metodologia cooperativa.
En tots els continguts es posa l’èmfasi especialment a les eines per a la docència en línia.
Conèixer estructures cooperatives que puguen ser aplicades en la docència (presencial i en línia), especialment les que permeten l’ús de dispositius mòbils.
Diferenciar entre aprenentatge col·laboratiu i aprenentatge cooperatiu. Conèixer els avantatges i els desavantatges de cada un d’aquests aprenentatges.
Dissenyar i avaluar activitats basades en una metodologia cooperativa.
S'avaluarà la participació activa en el taller mitjançant l'elaboració d'un vídeo curt sobre una activitat cooperativa per a la docència universitària.
Visualització del 100% dels continguts i superació de les proves d'avaluació fixades.
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.