Vols organitzar una taula redona sobre alguna qüestió del teu interès i necessites suport econòmic? T’agradaria que t’assessoraren en l’organització i difusió d’unes jornades sobre art i ciència? O en la realització d’una exposició fotogràfica al teu centre sobre defensa cívica de drets? Formes part d’un grup de música i voleu organitzar un concert solidari? O ets més de teatre i t’agradaria impulsar algun tipus de col·laboració amb altres entitats? Vols promocionar el pensament crític o la salut? Són només alguns exemples d’activitats socioculturals que, amb les ajudes Fora de classe de la Universitat de València que gestiona el Sedi, podem ajudar-te a fer realitat.
La finalitat de les ajudes Fora de classe és donar suport a activitats socioculturals realitzades directament pels estudiants de la Universitat de València i que es duguen a terme en el si de la comunitat universitària, amb l’objectiu d’afavorir que l’estudiantat puga implicar-se en la programació sociocultural de la Universitat. Mitjançant aquestes ajudes, l’estudiantat aporta propostes i les du a terme en totes les seues fases, a més de compartir una experiència amb companys i companyes amb interessos comuns.
El Servei d’Informació i Dinamització d'Estudiants (Sedi) ofereix, a més, un servei d’assessorament, per a qui ho desitge o necessite, en qualsevol pas del projecte: des de la sol·licitud de l’ajuda, la confecció del pressupost o el disseny i realització del projecte. Cal tenir en compte que la comissió d’avaluació analitzarà la documentació presentada i que valorarà els projectes segons els criteris fixats en les bases reguladores de la convocatòria. La puntuació obtinguda determinarà l’import màxim de l’ajuda que pot rebre un projecte, tenint en compte que la puntuació mínima per poder ser beneficiari/ària és de 5 punts.
Curs 2024-2025
Per al curs 2024-2025, hi haurà dos terminis de sol·licituds de Fora de classe: ajudes a projectes socioculturals, un per cada quadrimestre.
Destinataris/àries
- L’estudiantat de la Universitat de València que curse estudis oficials en centres propis, de manera individual o organitzats en grups.
- Associacions d’estudiants.
- Col·lectius que agrupen, com a mínim, tres estudiants.
Terminis de sol·licitud
- Primer quadrimestre: de l’1 de setembre al 2 d’octubre de 2024.
- Segon quadrimestre: del 3 al 28 de febrer de 2025.
Dotació econòmica
Fins un màxim de 2.500 euros per projecte.
Requisits
Que els projectes estiguen dissenyats per estudiants de la Universitat de València, que l’estudiantat de la Universitat de València siga el seu destinatari principal i que es desenvolupen en espais de la Universitat de València, si són presencials.
Les activitats hauran de celebrar-se:
- Per a les sol·licituds del primer quadrimestre: entre l’1 de novembre de 2024 i el 31 de març de 2025.
- Per a les sol·licituds del segon quadrimestre: entre l’1 d’abril i el 31 d’octubre de 2025.
Fases del procediment i documentació
1. Publicació de les bases
- Convocatòria del primer quadrimestre [tauler oficial de la UV]. Publicada en el DOGV del 17 de gener de 2024.
- Correcció d’errades de la convocatòria [tauler oficial de la UV].
- Ampliació del termini de presentació de sol·licituds [tauler oficial de la UV].
- Convocatòria del segon quadrimestre [tauler oficial de la UV]. Publicada en el DOGV del 14 de gener de 2025.
2. Sol·licitud de l'ajuda
- Millora la sol·licitud de l’ajuda i la presentació del projecte amb l'assessorament del Sedi.
- Plantilla per a la presentació del projecte [DOC].
- Accés al formulari de sol·licitud en la Seu Electrònica UV.
AVÍS: Si teniu alguna incidència presentant la sol·licitud mitjançant la Seu Electrònica, escriviu a foradeclasse@uv.es dins del termini de presentació de sol·licituds.
- Compromís de la participació dels estudiants en l’organització del projecte [DOC].
- Declaració responsable d’obligacions tributàries (només per a estudiants distints de la persona sol·licitant i que percebran una part de l'ajuda) [DOC].
3. Concessió de les ajudes i acceptació
- Primer quadrimestre:
- Publicació de la resolució provisional [tauler oficial de la UV]
- Publicació de la resolució definitiva [tauler oficial de la UV]
- Document d’acceptació de l’ajuda.
Cal parar atenció al termini de presentació de l'acceptació de l'ajuda concedida.
- Document d’acceptació de l’ajuda.
- Segon quadrimestre:
- Publicació de la resolució provisional [tauler oficial de la UV]
- Publicació de la resolució definitiva [tauler oficial de la UV]
- Document d’acceptació de l’ajuda.
Cal parar atenció al termini de presentació de l'acceptació de l'ajuda concedida.
- Document d’acceptació de l’ajuda.
El termini de presentació de possibles al·legacions finalitza el 24 d'abril de 2025, a les 23:59 a través de la Seu electrònica de la UV.
4. Producció, difusió i realització de l'activitat
- És obligatori que en els materials de difusió de la vostra activitat (cartells, imatges per a xarxes socials, etc.) seguiu les indicacions per a la comunicació d’activitats finançades amb les ajudes Fora de classe [PDF] i que inclogueu el logotip que es podreu descarregar des del mateix document.
- Recordeu que durant la producció, difusió i realització de l’activitat, podeu comptar amb el servei d’assessorament del Sedi.
5. Justificació i pagament de les ajudes
- Plantilla per a la memòria de l’activitat.
- Plantilla per a l'informe econòmic.
- Factures i tiquets.
- Dades bancàries de la persona beneficiària (comptes nacionals, comptes estrangers).
- Imatges que verifiquen la realització de cadascuna de les activitats objecte de subvenció.
- Un exemplar de cada material produït amb l’ajuda concedida.
Termini per a la presentació de la justificació:
- Primer quadrimestre: fins al 30 de maig de 2025.
- Segon quadrimestre: fins al 20 de novembre de 2025.