Universitat de ValènciaServei d'Informació i Dinamització Logo del portal

Les associacions i col·lectius inscrits al Cens d’Associacions i Col·lectius d’Estudiants, beneficiaris d'una ajuda Fora de classe o membres de la Mesa de coordinació de l'AGE o d'una ADR de la Universitat de València poden sol·licitar l’ús d’aules, de sales, d’exteriors i d’altres espais de la Universitat, sempre que no es tracte d’espais singulars, de laboratoris docents i d’altres dependències específiques.

L’ús de l’espai haurà d’estar vinculat, segons qui ho sol·licite, a:  

  • Els objectius i fins del col·lectiu o associació sol·licitant. 
  • L’activitat finançada amb les ajudes Fora de classe. 
  • Les competències de l’AGE o ADR sol·licitant.  

En qualsevol cas, no podrà tractar-se d’activitats que suposen perjudici dels drets fonamentals i dels Estatuts de la Universitat de València.

Informació sobre el procés de sol·licitud

  • Amb antelació suficient per a validar la petició i tramitar la cessió amb la unitat que gestiona l'espai sol·licitat, caldrà emplenar la sol·licitud, adreçada a la Delegació d'Estudiants, mitjançant el següent formulari:

Sol·licitud d’espai 

  • Una vegada autoritzat l'ús, si és el cas, la Delegació d'Estudiants gestionarà l'exempció de les taxes que poguera tindre l'espai cedit. 
  • En qualsevol cas, sempre cal tindre en compte que l'ús d'un espai pot generar algunes despeses addicionals (neteja, apertura, seguretat…) de les quals s'haurà de fer càrrec qui sol·licite l’espai. 
  • Es podran fer les comprovacions que es consideren oportunes respecte les condicions de realització de l’activitat. 
  • Caldrà fer un ús responsable de les instal·lacions, tant en la gestió de la reserva com en la posterior utilització.