Les associacions i col·lectius inscrits al Cens d’Associacions i Col·lectius d’Estudiants, beneficiaris d'una ajuda Fora de classe o membres de la Mesa de coordinació de l'AGE o d'una ADR de la Universitat de València poden sol·licitar l’ús d’aules, de sales, d’exteriors i d’altres espais de la Universitat, sempre que no es tracte d’espais singulars, de laboratoris docents i d’altres dependències específiques.
L’ús de l’espai haurà d’estar vinculat, segons qui ho sol·licite, a:
- Els objectius i fins del col·lectiu o associació sol·licitant.
- L’activitat finançada amb les ajudes Fora de classe.
- Les competències de l’AGE o ADR sol·licitant.
En qualsevol cas, no podrà tractar-se d’activitats que suposen perjudici dels drets fonamentals i dels Estatuts de la Universitat de València.
Informació sobre el procés de sol·licitud
- Amb antelació suficient per a validar la petició i tramitar la cessió amb la unitat que gestiona l'espai sol·licitat, caldrà emplenar la sol·licitud, adreçada a la Delegació d'Estudiants, mitjançant el següent formulari:
- Una vegada autoritzat l'ús, si és el cas, la Delegació d'Estudiants gestionarà l'exempció de les taxes que poguera tindre l'espai cedit.
- En qualsevol cas, sempre cal tindre en compte que l'ús d'un espai pot generar algunes despeses addicionals (neteja, apertura, seguretat…) de les quals s'haurà de fer càrrec qui sol·licite l’espai.
- Es podran fer les comprovacions que es consideren oportunes respecte les condicions de realització de l’activitat.
- Caldrà fer un ús responsable de les instal·lacions, tant en la gestió de la reserva com en la posterior utilització.








