Logo de la Universitat de València Logo Servei de Prevenció i Medi Ambient Logo del portal

El procediment per realitzar correctament un comunicat de Prevenció per a la Comissió de Riscos Psicosocials ve definit per un protocol d'actuació que trobará al apartat dedicat a la Comissió en la pàgina representativa d'aquesta unitat.

El tractament de les dades seguirà les pautes establertes per la legislació vigent de protecció de dades. Els articles de la llei relacionats amb la Comissió i el comunicat els trobará juntament al protocol d'actuació a la Web de l'unitat.

L'arxiu que trobarem a continuació és una plantilla del Comunicat de Prevenció que deurem complimentar i presentar en un sobre tancat, conjuntament amb tota la documentació necessària, al Registre General de la Universitat de València, adreçat a la Presidència de la Comissió de Riscos Psicosocials.

Comunicat de Prevenció de Riscos Psicosocials

Si el seu comunicat està relacionat amb l'existència d'incidències amb persones que poden tindre problemes de salut mental, utilitze el següent model:

Comunicació ISM