En commemoració del DIA MUNDIAL SENSE TABAC, el dijous 30 de maig se realitzarà un acte de lectura pública del manifest, disponible per a la seua signatura mitjançant codi QR
Aquest acte està en el marc del conveni sobre Espais Sense Fum, signat per la Universitat de València amb l’Asociación Española contra el Cáncer en València.
Hora: dijous 30 de maig, 10'30 hores.
Lloc: Al vestíbul de l’edifici de Rectorat
Convidem a tota la comunitat universitària a adherir-se al manifest signant-lo en el següent codi QR.
Informació sobre grups de deshabituació del tabac
La nostra mútua, Umivale Activa, ha presentat una campanya de prevenció del tabaquisme per a informar, entre altres, sobre falsos mites del tabac. Aquesta iniciativa es compon de set fitxes informatives.
A més, la Direcció General de Salut Pública de la Conselleria de Sanitat ha preparat el Dosier “Protegir els més joves de la interferència de la indústria tabaquera” amb motiu de la celebració d'aquest dia.