Office of Secretary
-
1.- Com puc accedir a les aplicacions que puc usar com a estudiant? (Correu, Aula Virtual, Portal de l'estudiantat, …)
Has d'accedir des de l'opció Entorn d'usuari que podràs trobar en la web de la Universitat de València, veure secció vídeos d'ajuda.
És imprescindible que, durant el procediment de matrícula, anotes l'usuari i la contrasenya que es genera per a accedir al teu entorn virtual.
-
2.- Quin correu he d'utilitzar per a realitzar una consulta a la Secretaria de la Facultat?
Només s'atendran peticions/sol·licituds enviades des del correu oficial d'estudiant de la UV (@alumni.uv.es), per a mantindre les garanties en la protecció de les dades. Si no eres estudiant de la Facultat, podràs enviar la consulta des d'un altre compte de correu, però hauràs d'adjuntar el DNI per totes dues cares.
-
3.- He de desplaçar-me a la Secretaria per a fer qualsevol gestió?
La seu electrònica de la Universitat de València permet realitzar nombrosos tràmits sense necessitat de desplaçament: https://www.uv.es/seu-electronica/ca/electronica-uv.html
També es poden realitzar consultes a través del correu electrònic i el Portal de l'Estudiantat:
https://www.uv.es/uvweb/socials/es/facultad/secretaria/tramites-procedimientos-1285849405716.html
-
4.- On he de remetre la meua consulta per correu?
Els correus específics que utilitza la Secretaria de la Facultat per a gestionar els diferents procediments existents pots consultar-los en la web:
https://www.uv.es/uvweb/socials/es/facultad/secretaria/tramites-procedimientos-1285849405716.html
-
5.- Com puc accedir presencialment a la secretaria?
Si la seua sol·licitud no ha pogut gestionar-se per correu electrònic i ha d'acudir presencialment a Secretaria (recollida de títol, certificats especials, compulsa de documents…) pot sol·licitar Cita Prèvia per a millorar la gestió del temps de l'usuari/a i evitar esperes molestes i innecessàries::
https://www.uv.es/uvweb/socials/es/facultad/secretaria/tramites-procedimientos-1285849405716.html
Per a aquells casos que no siga possible la sol·licitud de Cita Prèvia, també existeix la possibilitat d'acudir a la Secretaria, obtindre un número de l'expenedor de números i esperar el torn corresponent.
-
6.- Necessite identificar-me per a realitzar una consulta?
Si la consulta és presencial hauràs de vindre amb el teu DNI per a poder-te identificar. Si la consulta és per correu electrònic, hauràs de fer-la des del compte oficial de l'alumnat o adjuntant el DNI escanejat per totes dues cares en la consulta que realitzes des de qualsevol altre compte de correu.
-
7.- Es pot compulsar qualsevol document en la Secretaria?
No, només es poden compulsar documents expedits per aquesta Secretaria. Per a això s'ha de presentar l'original i la fotocòpia. La compulsa de documents comporta el pagament de la corresponent taxa:
https://www.uv.es/uvweb/socials/es/facultad/secretaria/tasas-1285852660838.html