Logo de la Universitat de València Logo Unitat de Cultura Científica i de la Innovació - Càtedra de Divulgació de la Ciència Logo del portal

El físic Alberto Fernández-Soto pronuncia la conferència ‘El origen del universo’, al cicle ‘ConecTalks’

  • 5 de maig de 2017

Alberto Fernández-Soto, científic de l’Institut de Física de Cantàbria (entitat del Consell Superior d’Investigacions Científiques i la Universitat de Cantàbria), pronunciarà la conferència ‘El origen del universo’, aquest dimecres 17 de maig al cicle ‘ConecTalks’. La intervenció, a les 19 hores, tindrà lloc a la seu de la Fundació Cañada Blanch de València (c/Jorge Juan, 4) a les 19 hores, i tancarà el cicle en l’edició d’enguany, la vuitena.


 

Aquest 2017, ConecTalks acull quatre conferències divulgatives sobre biologia, història i gastronomia de les algues; els inicis de la vida; l’aroma de l’atracció sexual; i els orígens de l’Univers. La primera de les conferències, ¿Las algas se comen? Un periplo por la biología, la historia, las curiosidades y la gastronomía, el 26 d’abril, va ser impartida per José Lucas Pérez Lloréns, investigador del Departament de Biologia de la Universitat de Cadis.

L’aroma de l’atracció sexual, la segona intervenció, el 3 de maig, va ser a càrrec de Carmen Agustín, del Departament de Biologia Cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física de la Universitat de València; mentre que a la tercera, dimecres 10 de maig (El origen de la vida) la va impartir Carlos Briones, del Centro de Astrobiología del CSIC-INTA.

El cicle ConecTalks, organitzat per la Fundació Cañada Blanch, té la col·laboració de la Institució Alfons el Magnànim, la Generalitat Valenciana, així com de l’Observatori Astronòmic i la Unitat de Cultura Científica-Càtedra de Divulgació de la Ciència de la Universitat de València.

 

Més informació en: http://ir.uv.es/t4JlCjU