Logo de la Universitat de València Logo Unitat de Suport als Instituts de Paterna Logo del portal

L'Oficina de Registre Auxiliar Nº 27 nou punt de registre d'usuaris de la ACCV

  • 7 de juny de 2021
Oficina de Registre Auxiliar Nº 27 nou punt de registre d'usuaris de la ACCV
Oficina de Registre Auxiliar Nº 27 nou punt de registre d'usuaris de la ACCV

Des del dilluns 07 de juny 2021 les vint-i-tres Oficines d'assistència en matèria de Registre de la Universitat de València (Registre General i registres auxiliars) oferixen a la ciutadania l'emissió del certificat electrònic de l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana), com a part de la xarxa de Punts de Registre d'Usuaris (PRU) de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana

OFICINA DE REGISTRE AUXILIAR 27
UNITAT SUPORT A INSTITUTS D‘INVESTIGACIÓ

CAMPUS BURJASSOT-PATERNA 
C/Catedrático José Beltrán
46980 Paterna (València)

Tel.: 963 544 610 / 963 544 101 / 963 543 839 / 963 544 847
Fax: 963 543 576 
Mail: usiupaterna@uv.es 

UBICACIÓ: L'Oficina Auxiliar de Registre Núm. 27, que forma part de la xarxa de 22 Oficines Auxiliars Registre UV, està situada a l'Edifici Capçalera -Planta Baixa- del Campus Burjassot-Paterna. 

HORARI: Dilluns a Divendres, en horari de 9.00 a 14.00 hores (excepte agost). 

TRAMITACIÓ CERTIFICAT ELECTRÒNIC: Des del dilluns 07 de juny 2021 les vint-i-tres Oficines d'assistència en matèria de Registre de la Universitat de València (Registre General i registres auxiliars) oferixen a la ciutadania l'emissió del certificat electrònic de l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana), com a part de la xarxa de Punts de Registre d'Usuaris (PRU) de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana.

Enllaços a: 
* instal·lar certificat en PC
* instal·lar certificat en MAC 
* com firmar un document digitalment 
* Agència Valenciana de Certificació

Tel Assistència o Suport al ciutadà ACCV: 963.866.014


ACCV NOTA INFORMATIVA: Està previst que a partir del 15 setembre 2021, una vegada implementada la ferramenta informàtica GEISER, les OF. Registre comencen a funcionar com a PUNT REGISTRE USUARI quant a la possibilitat del Registre Electrònic de documents dirigits a qualsevol organisme públic, de la Comunitat Valenciana o de la resta d'Espanya