La Universitat de València aposta, un any més, pel Màster Propi de Detecció, Diagnòstic i Intervenció Educativa en Estudiants d'Altes Capacitats que ofereix metodologies inclusives al professorat perquè l'estudiantat, en el seu conjunt, es desenvolupe de manera cooperativa i que la persona amb altes capacitats puga ajudar la resta de companys. Mitjançant el màster, el professorat aprendrà a incloure'ls ja que «es converteixen en un recurs de l'aula perquè potencien l'aprenentatge», segons explica Genoveva Ramos, directora del Màster Propi de Detecció, Diagnòstic i Intervenció Educativa en Estudiants d’Altes Capacitats de la Universitat de València i professora del departament de Mètodes d’Investigació i Diagnòstic en Educació de la UV.
Més informació sobre el curs: Máster Propio de Detección, Diagnóstico e Intervención Educativa en Estudiantes de Altas Capacidades de la Universitat de València
En el següen enllaç tens un vídeo resum: Vídeo resum màster
- De 6 de febrer de 2019 a 8 de febrer de 2019. Dilluns, dijous i divendres de 18:02 a 23:59.
- De 6 de febrer de 2019 a 8 de febrer de 2019. Tots els dies de 18:08 a 23:00.
Universitat de València
Universitat de València.
Contacta informacion@adeituv.es