Logo de la Universitat de València Logo Departament de Prehistòria, Arqueologia i Història Antiga Logo del portal

.

Novetats del departament

Lectura tesi María Engracia Muñoz Santos
14/06/22

El divendres, 17 de juny, a les 11.00 hores i en el Saló de Graus de la Facultat de Geografia i Història, tindrà lloc l'acte de defensa de la tesi doctoral elaborada per Mª Engracia Muñoz Santos, titulada: ANIMALIA IN SPECTACULIS. Animales, fieras y bestias en espectáculos romanos.

Lectura tesi Mirco Ramacciotti
14/06/22

El dilluns 20 de Juny a les 11.00 hores en el Saló de Graus de la Facultat de Geografia i Història tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral de Mirco Ramacciotti amb el títol: "Characterisation and Provenance of Archaeological Lithic Materials by Chemical Methods".

Pràctiques externes a Utiel
07/06/22

Vols realitzar les Pràctiques Externes del Grau d'Història en les excavacions arqueològiques de l'Església parroquial d'Utiel?

Publicacions

Troba'ns

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre et desplaces per apropar o allunyar el mapa