Alumni UVFundació GeneralUniversitat de València Logo del portal

La inscripció es pot fer de dues formes:

  1. En línia, des del web del col·lectiu i enviant la documentació a alumniuv@uv.es
  2. Acudint a l’oficina Alumni en l’horari habitual. T’ajudarem en el procés d’inscripció 

Al llarg del procés d’inscripció es demanarà la següent documentació:

  • Dades personals.
  • Una foto en format jpeg (a color, fons blanc, de cara, de front i sense ulleres de sol o altre element com gorres, barrets, etc.) La grandària ha de ser menor de 500 Kb. Es podrà fer ús del telèfon mòbil per a fer-se les fotos, sempre que aquestes cumplixquen les característiques demanades. L'oficina Alumni compta amb càmera per a poder ajudar a l'usuari.
  • DNI o document similar
  • La primera quota es podrà abonar al llarg del procés d’inscripció en linia amb targeta bancària o transferència (en aquest cas, serà imprescindible pujar el justificant de l’operació)

La quota també és podrà abonar en l’oficina Alumni amb targeta o efectiu.

*Encara que es domicilie la quota, la primera sempre es pagarà per endavant, en efectiu, amb targeta o mitjançant una transferència.

 

Dades necessàries per a fer una trasferència des de l´estranger. 

Ibercaja_IBAN ES36 2085 9354 3303 3022 2875

BIC: CAZRES2Z

Titular: Fundació General Universitat de València