La inscripció es pot fer de dues formes:
- En línia, des del web del col·lectiu i enviant la documentació a alumniuv@uv.es
- Acudint a l’oficina Alumni en l’horari habitual. T’ajudarem en el procés d’inscripció
Al llarg del procés d’inscripció es demanarà la següent documentació:
- Dades personals.
- Una foto en format jpeg (a color, fons blanc, de cara, de front i sense ulleres de sol o altre element com gorres, barrets, etc.) La grandària ha de ser menor de 500 Kb. Es podrà fer ús del telèfon mòbil per a fer-se les fotos, sempre que aquestes cumplixquen les característiques demanades. L'oficina Alumni compta amb càmera per a poder ajudar a l'usuari.
- DNI o document similar
- La primera quota es podrà abonar al llarg del procés d’inscripció en linia amb targeta bancària o transferència (en aquest cas, serà imprescindible pujar el justificant de l’operació)
La quota també és podrà abonar en l’oficina Alumni amb targeta o efectiu.
*Encara que es domicilie la quota, la primera sempre es pagarà per endavant, en efectiu, amb targeta o mitjançant una transferència.
Dades necessàries per a fer una trasferència des de l´estranger.
Ibercaja_IBAN ES36 2085 9354 3303 3022 2875
BIC: CAZRES2Z
Titular: Fundació General Universitat de València