Cerimònia de Graduació de la Facultat d'Economia 2018

• 27 d'abril de 2018

La Facultat d'Economia està organitzant la Cerimònia de Graduació 2018, dirigida als estudiants que tinguen previst finalitzar els seus estudis en el curs acadèmic 2017/2018, sent per tant requisit imprescindible estar matriculat en 4º curs. Les inscripcions han de realitzar-se entre el 10 i el 30 d'abril de 2018.

La Cerimònia tindrà lloc els pròxims 12 i 13 de setembre de 2018, en el Palau de la Música de València.

12 de setembre de 2018:

• Grau en ADE
  • Grau en Finances i Comptabilitat

13 de setembre de 2018:

• Grau en Economia
  • Grau en Negocis Internacionals (International Business)
  • Grau en Turisme

En la mateixa cerimònia se us imposarà la beca de la Facultat i se us lliurarà un diploma. Serà enaltida amb la interpretació del Gaudeamus Igitur i assistirà la Rectora de la Universitat, el padrí o padrina de la promoció, diferents membres de la comunitat universitària i representants de la societat valenciana.

Us animem a participar en aquest entranyable acte inscrivint-vos en http://bit.ly/1TDIluV abans del 30 d'abril”.

Llista d'enllaços: