Logo de la Universitat de València Logo del portal

Un estímul i reconeixement a l'esforç: Líders en dobles graus.

Un estímul i reconeixement a l'esforç: Líders en dobles graus

Estudia a la Facultat d’Economia, garantia de professionalització i ocupabilitat.

Una formació sense fronteres: Líders en mobilitat internacional.

Una formació sense fronteres: Líders en mobilitat internacional

Conferència "Working for International Institutions"

• 15 de juny de 2018

Dins de les activitats programades del Club de Mentors de la Facultat d'Economia el dia 13 de juny es va realitzar la conferència "Working for International Institutions", que va ser impartida per José Luis Cervera, CEO en DevStat i Rafael de la Cuadra, Mentor del Màster en Gestió de Negocis Internacionals.

En la conferència es va exposar el treball en agències Internacionals de tipus financer, com el World Bank, African Development Bank i en agències de desenvolupament, com l'Europe Aid, United Nations i USAID. També es van destacar les oportunitats d'ocupació que brinden organitzacions internacionals en la Unió Europea i agències de consultoria que presten serveis a aquestes organitzacions, com Assortis i Devex. El perfil professional que cerquen les companyies requereix una alta qualificació i el maneig d'idiomes com l'anglés i francés, a més d'experiència en llocs similars, coneixement de la regió i emprendimiento.

Finalment, els ponents es van referir al treball que realitza DevSat -Development of Statistics, consistent en donar suport als seus clients per a millorar la seua capacitat de generar i usar informació quantitativa per a la presa de decisions.

L'activitat programada pel Club de Mentors es va desenvolupar amb gran èxit, gràcies a la participació activa dels estudiants, mentors i professors de màster.

Imatges: