Emergents 2017

Període de l'esdeveniment: De 19 de gener de 2018 a 16 de febrer de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: La Nau (Universitat, 2)

Descripció:

Ajudes a projectes de creativitat, innovació i inclusió sociocultural Emergents 2017

L’objecte de la convocatòria és donar suport a intervencions socioculturals realitzades per entitats o col·lectius que es porten en el terme municipal de València, mitjançant projectes d’innovació artística o sociocultural que plantegen i desenvolupen estratègies i experiències d’inclusió social i de dinamització d’espais socials i urbans.

Termini de presentació de sol·licituds: De 19/01/2018 a 16/02/2018

Bases de la convocatòria

Extracte Convocatòria DOGV

Plataforma ENTREU

Organitza:

Org: Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat de València

Col: Regidoria de Joventut. Ajuntament de València.

Contacta: emergents@uv.es