Logo de la Universitat de València Logo del portal

Sessió informativa del Club de mentors de la FdE

• 26 de novembre de 2018
Club Mentores FdE

El passat 25 d'octubre en el Saló de Graus de la facultat, va tenir lloc la sessió informativa del Club de Mentors de la Facultat d'Economia.

En aquesta ocasió l'esdeveniment va comptar amb l'assistència de prop de 110 assistents, on va reunir als estudiants de 5 màsters als quals s'ofereix el programa (Màster en Creació i Gestió d'empreses Innovadores, Màster en Adreça d'empreses - MBA, Màster en Economia, Màster en Gestió de la Qualitat i Màster en Planificació i Gestió de Processos Empresarials) per a donar-los a conéixer els objectius i la metodologia del Club.
L'esdeveniment va estar presidit per Marisa Quintanilla i María Iborra, Directora Acadèmica i Secretària del Club de Mentors. Començant a l'acte, es va fer lliurament als assistents d'una carpeta contenint un dossier del Club i el cronograma d'activitats. Per a finalitzar la sessió es va oferir un espai en el qual es van resoldre dubtes i preguntes.

Imatges: