Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

1 de juny de 2021 II Premi "Mobilitat Internacional FdE #ORIFdE2021"

Objectius: Fomentar i estimular la iniciativa i creativitat entre els joves, premiant les millors fotografíes que mostren el “SENTIMENT EUROPEU” durant una mobilitat universitària (Programa Erasmus o Programa Internacional).
Característiques: El concurs consistirà a fer una foto abordant el tema que el concurs planteja.

• Les fotografíes hauran de ser realitzades per estudiants de la Facultat d’Economia, tant “outgoing” com “incoming”, que estiguen realitzant o hagen realitzat la seua experiència internacional durant el curs 2020-2021.
  • La foto ha de publicar-se amb l’etiqueta #ORIFdE2021, etiquetar la Facultat d’Economia i posar-hi un breu títol per poder identificar la foto.

Bases: Consulta les bases del II concurs de Mobilitat Internacional
Presentació de projectes: fins a 30 d’abril de 2021 a les 14 hores.
Contacte: int-of.economia@uv.es
Resolució del Premi: el dia 1 de juny de 2021
Organitza: Oficina de Relacions Internacionals de la Facultat d’Economia, Universitat de València.
Quantia del premi: Els premis consisteixen en un primer premi de 150 euros; un segon premi de 100 euros; un tercer premi de 75 euros; i dos accèssits de 50 euros.

Cartell
Galeria fotogràfica