Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

Premi d'investigació de la Fundació SGAE 2023 concedit a una tesi del Departament de Màrqueting de la Facultat d'Economia

  • 9 d’abril de 2024
Image de la noticia

La tesi doctoral amb títol "Influència de la percepció multisensorial en l'experiència del consumidor de música en viu. Efecte moderador de la discapacitat", realitzada i defensada per Claudia Goyes i dirigida pel professor Manuel Cuadrado-García dins del programa de doctorat en Màrqueting de la Universitat de València, ha obtingut, a més d'una qualificació d'Excel·lent Cum laude, el premi a la millor tesi doctoral en economia i gestió cultural de la Fundació SGAE 2023 (SGAE: Societat General d'Autors i Editors). Es tracta d'un prestigiós premi amb una important dotació econòmica concedit per un jurat format per acadèmics especialistes en el sector cultural des de disciplines com el màrqueting, l'economia, la sociologia i la comunicació.

La presentació i lliurament del citat premi, concedit a la fi del mes de gener, va tindre lloc el passat 28 de febrer davant un elevat nombre d'assistents de la comunitat acadèmica, professionals del sector de les arts escèniques i la música, així com públic general. La trobada es va realitzar a la Sala SGAE Centre Cultural de València, i va comptar amb les intervencions, entre altres, de Rubén Gutiérrez del Castell (Director General de la Fundació SGAE), Gloria Romanello (Membre del jurat i investigadora en Aix-Marseille Université) i Claudia Elizabeth Goyes (Universitat de València). Aquesta última, doctora guardonada, va presentar un breu resum de la seua tesi doctoral de manera divulgativa i va respondre a les preguntes que se li van plantejar tant des de la taula com des del pati de butaques.

Més informació

Enhorabona a la doctoranda i al seu director de tesi per aquest important reconeixement i impacte social que han aconseguit amb la seua investigació!