La tesi doctoral amb títol "Influència de la percepció multisensorial en l'experiència del consumidor de música en viu. Efecte moderador de la discapacitat", realitzada i defensada per Claudia Goyes i dirigida pel professor Manuel Cuadrado-García dins del programa de doctorat en Màrqueting de la Universitat de València, ha obtingut, a més d'una qualificació d'Excel·lent Cum laude, el premi a la millor tesi doctoral en economia i gestió cultural de la Fundació SGAE 2023 (SGAE: Societat General d'Autors i Editors). Es tracta d'un prestigiós premi amb una important dotació econòmica concedit per un jurat format per acadèmics especialistes en el sector cultural des de disciplines com el màrqueting, l'economia, la sociologia i la comunicació.
La presentació i lliurament del citat premi, concedit a la fi del mes de gener, va tindre lloc el passat 28 de febrer davant un elevat nombre d'assistents de la comunitat acadèmica, professionals del sector de les arts escèniques i la música, així com públic general. La trobada es va realitzar a la Sala SGAE Centre Cultural de València, i va comptar amb les intervencions, entre altres, de Rubén Gutiérrez del Castell (Director General de la Fundació SGAE), Gloria Romanello (Membre del jurat i investigadora en Aix-Marseille Université) i Claudia Elizabeth Goyes (Universitat de València). Aquesta última, doctora guardonada, va presentar un breu resum de la seua tesi doctoral de manera divulgativa i va respondre a les preguntes que se li van plantejar tant des de la taula com des del pati de butaques.
Enhorabona a la doctoranda i al seu director de tesi per aquest important reconeixement i impacte social que han aconseguit amb la seua investigació!