Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Enquestes d'avaluació de la docència

Enquesta al mòbil

Període de l'esdeveniment: De 19 de novembre de 2018 a 31 de desembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Secretaria Virtual

Descripció:

Els i les estudiants que cursen estudis de grau o de màster oficial poden avaluar, mitjançant qüestionaris en línia, l'activitat docent dels seus professors i de les seues professores del primer quadrimestre, sempre i quan li hagen impartit almenys quinze hores de docència. Aquestes enquestes es tracten sempre de forma anònima.

Organitza:

Unitat de Qualitat.