Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Titol: Ciberseguridad: ¿Es oro todo lo que reluce?

Data: 14 de novembre de 2018 (de 9:30h a 13:45h)

Lloc: Saló de Graus “Joan Pelechano” ETSE-UV i aula 2.4

Ponents: Carlos López  (ISACA), Alejandro Aliaga (Sothis), Matías Sanmartín (ISACA), Javier Marqués (Invaci/ISACA)

Resum: Dins del XII Congrés ISACA València i orientat a estudiants d'estudis superiors relacionats amb la Informàtica i les Telecomunicacions. (Grau / FP Superior)

Titol: Seminari  "El paper del Gas Natural en la Transició Energètica"

Data: 19 d'octubre de 2018 (de 15:00h a 16:30h)

Lloc: Aula 4.0.3

Ponent: Inés Picazo (Saggas)

Biografia: Inés Picazo és Enginyera Química per la Universitat de València amb una experiència professional de més de 15 anys, d'ells més de 12 en l'empresa Saggas.

Resum: Com la primera de les vuit conferències previstes dins del Programa de Seminaris Professionals de l'Enginyeria Química del Màster i amb l'objectiu d'acostar el món industrial/laboral a les aules, divendres que ve 19 d'octubre de 15:00 a 16:30 en l'aula 4.0.3 s'impartirà per part d'Inés Picazo un seminari amb el títol " El paper del Gas Natural en la Transició Energètica”. El seminari formarà part de les activitats avaluables de l'assignatura Disseny de Processos i Enginyeria de Producte.

Titol: Ada Lovelace Day

Data: 10 d'octubre de 2018

Lloc: ETSE-UV

Resum: L’ETSE-UV es suma a la celebració internacional del Ada Lovelace Day amb activitats per a visibilitzar a les dones en les àrees STEM.

Titol: AFC: Xerrada-Taller “Tècniques per al control de l’estrès”

Data: 2 d'octubre de 2018 (de 15:00h a 17:00h)

Lloc: Saló de Graus Joan Pelechano

Ponent: Óscar García Tarín

Resum: L’estrès és un sentiment de tensió física o emocional que es desencadena quan una persona percep una situació o esdeveniment com a amenaçador o desbordant. El ritme de vida frenètic que seguim converteix a l’estrès en el mal de la nostra societat.

Titol: McKinsey Analytics Roadshow

Data:  28 de setembre de 2018 (de 10:00 a 13:00)

Lloc: Saló de Graus "Joan Pelechano" i Sala de Juntes 0.2.4

Resum: La consultora McKinsey organitza un doble esdeveniment aquest divendres en la ETSE-UV; d'una banda un mini workshop on explicaran les àrees de treball i projectes de la companyia i, d'altra banda es desenvoluparà un dataton.

Titol: IEEE Autor's Workshop

Data:  25 de setembre de 2018 (de 12:00 a 14:15)

Lloc: Sala 0.2.2

Ponent: Federico Peña (Delegat general d'IEEE a España)

Resum: Organitzat amb el Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València

Titol: 2a JORNADA OPEN DATA: Open Data i Intel·ligència Artificial: un canvi disruptiu.

Data:  20 de setembre de 2018 (de 9:30 a 13:00)

Lloc: Saló de Graus "Joan Pelechano"

Ponents: María Dolores Real García (Vicerrectora de Innovación y Transferencia), Manuel Alcaraz Ramos (Conseller de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació), Paula Marzal Doménech (Directora ETSE-UV), Emilio Soria Olivas (Departamento de Ingeniería Electrónica), José Joaquin de Haro (Jefe de Informática de la Diputación de Albacete), José Ignacio Pastor (Responsable del Área de Transparencia el Ayuntamiento de Valencia),  Alfons Puncel Chornet (Sotssecretari de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació).

Resum: Les dades obertes estan canviant la societat, donant lloc a nous models de negoci, així com la forma d'entendre el govern. Més que una altra expressió del model col·laboratiu, les Dades Obertes generen un cicle de riquesa i transparència que beneficien a la societat com mai abans s'ha vist. Nous models de desenvolupament i gestió apareixen usant aquest tipus de dades el volum de les quals i diversitat no deixa de créixer en els últims anys. Dades relacionades amb persones, societats, empreses, organismes públics, etc. estan disponibles per a ser usats. Les dades obertes no serveixen en si per a res si no són analitzats i les tècniques més avançades de IA, Deep Learning, són les que més coneixement útil estan extraient d'aquestes dades obertes.

Titol: AFC: Xerrada "La importància de la prevenció de riscos laborals en el exercici profesional"

Data: 18 de setembre de 2018 (de 13:30h a 14:30h)

Lloc: Saló de Graus "Joan Pelechano"

Ponent: Cristina Mateo Sotos

Resum: Els joves són el grup d'edat amb major risc de patir un accident de treball, en tots els tipus de contractes: indefinit, temporal, contracte en pràctiques o contracte per a la formació i l'aprenentatge. Per això, es considera necessari promoure iniciatives perquè aquest col·lectiu de nous treballadors/as siga capaç d'identificar, valorar, previndre i controlar els riscos als quals estarà exposat, així com de gestionar les eines públiques o privades per a fer-los front.

Titol: Reunió de benvinguda per als estudiants entrants de mobilitat

Data: 13 de setembre de 2018 (13:00h)

Lloc: Sala de Juntes 0.2.4