Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Titol: Xerrada: Estratègies per a la cerca d'ocupació

Data: 29 d'octubre de 2019 (de 13:30h a 14:30h)

Lloc:  Saló de Graus "Joan Pelechano"

Ponent: Isabel Gosálvez (UVOcupació)

Resum: En aquesta sessió s'analitzaran les principals estratègies per a afrontar amb èxit la cerca d'ocupació. Amb aquest objectiu es tractarà de donar resposta a algunes de les qüestions més rellevants que un estudiant ha de plantejar-se davant la cerca d'ocupació.

Titol: Seminari El paper del Gas Natural en la Transició Energètica

Data: 18 d'octubre de 2019 (de 15:00h a 16:30h)

Lloc:  Aula 4.1.3

Ponent: Inés Picazo (Saggas)

Biografia: Inés Picazo és Enginyera Química per la Universitat de València i Màster en Implantació i Auditories de Sistemes de Gestió Ambiental i EMAS per AIMME, amb una experiència professional de prop de 20 anys, d'ells més de 14 en l'empresa Saggas. En l'actualitat és Cap de Medi Ambient i Sostenibilitat, responsable de la coordinació del Sistema de Gestió en aquesta empresa i forma part de diversos Comités sectorials, mediambientals i de sostenibilitat en l'entorn Portuari i de la Comarca del Camp del Morvedre.

Resum: Continuant amb les conferències previstes dins del Programa de Seminaris Professionals de l'Enginyeria Química del Màster i amb l'objectiu d'acostar el món industrial/laboral a les aules. El seminari formarà part de les activitats avaluables de l'assignatura Disseny de Processos i Enginyeria de Producte.

Titol: Seminari Enginyeria de Dessalació: Disseny i Explotació d'Instal·lacions Dessaladores d'Aigua de Mar per Osmosi Inversa

Data: 14 d'octubre de 2019 (18:30h)

Lloc:  Aula 4.1.3

Ponent: David Hidalgo Medina (PAVAGUA)

Titol: Seminari Ciment: Procés i control de fabricació

Data: 7 d'octubre de 2019 (18:30h)

Lloc:  Aula 4.1.3

Ponent: Antonio Santos Bernia (CEMEX)

Resum: Primera de les deu conferències previstes dins del Programa de Seminaris Professionals de l'Enginyeria Química del Màster i amb l'objectiu d'acostar el món industrial/laboral a les aules

Titol: Xerrada Principals aspectes del nou marc normatiu del dret de protecció de dades.

Data: 1 d'octubre de 2019 (de 15.00h a 17.00h)

Lloc:  Saló de Graus "Joan Pelechano"

Ponent: Javier Plaza Penadés. Catedràtic de Dret Civil i Delegat de Protecció de Dades de la  Universitat de València

Resum: Durant la conferència s'analitzaran les novetats més rellevants contingudes  tant en el Reglament General de Protecció de Dades de la Unió Europea, com en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia de drets digitals.

Titol: Databeers VLC 3rd Anniversary Party

Data: 25 de setembre 2019 (19:30h)

Lloc:  Octubre Centre de Cultura Contemporània (C/Sant Ferran, 12, VLC)

Ponents: Vicent Martínez (Universitat de València), Álex Bordanova (Domestic Data Streamers), Nuria de las Heras (Blockchain consultant), Pepiu de Castellar (Convidat espAcial 3r aniversari)

Resum: Databeers València (@databeersvlc) és una iniciativa per a comunicar i difondre els beneficis i avanços en el camp de la ciència de dades d'una manera relaxada i divertida, i amb una cervesa a la mà. Aquesta edició celebrarà el tercer aniversari de les trobades amb un programa molt espacial.

Titol: Charla: El cotxe elèctric i les seues solucions de recàrrega

Data: 17 de septiembre de 2019 (de 13:30h a 14:30h)

Lloc: Sala de Juntes 0.2.4

Ponent: Javier Tomás (Power Electronics)

Biografia: Javier Tomás és Enginyer Tècnic en Telecomunicacions especialitat en Sistemes Electrònics (Universitat de València), finalitzant els seus estudis amb una beca ERSAMUS en VIA UNIVERSITY COLLEAGE (Dinamarca). L'anterior formació es completa amb estudis de postgrau en fotovoltaica en la UPV. Des de 2017 és responsable de la direcció de la Universitat Corporativa de Power Electronics, liderant el programa de formació interna i externa. Entre 2014 i 2017 va ser Director Tècnic de PS Renewables (UK), gestionant el manteniment de més de 350MW i 35 plantes fotovoltaiques, i el de Director Tècnic en projectes d'instal·lació de plantes solars a Regne Unit. Entre 2009 i 2014, va ser responsable de la divisió solar en el servei tècnic de Power Electronics, gestionant més de 1GW, incloent la coordinació global, posades en marxa en més de 20 països i el monitoratge d'instal·lacions. A més de tot això Javier Tomás és una persona activa en la divulgació d'energies renovables i el cotxe elèctric. Tant des de les seues xarxes socials com des de les seues pàgines webs: https://javiertomas.blog/ i https://todosobreelcocheelectrico.com/

Resum: En esta jornada trataremos de abordar la actualidad del coche eléctrico y sus soluciones de recarga. Esta tecnología disruptiva está en un momento muy incipiente, pero a la vez marca actualidad diaria en los medios de comunicación. Abordaremos por tanto cuál es su momento actual y las razones de por las que se está debatiendo tanto. Veremos sus aspectos técnicos y todo lo relacionado con sus recargas eléctricas.

Titol: Reunió de benvinguda per als estudiants entrants de mobilitat

Data: 11 de setembre de 2019 (13:00h)

Lloc: Saló de Graus "Joan Pelechano"