La Universitat de València ha començat a implantar la Seu Electrònica (ENTREU), a través de la qual es podrà accedir a la informació, serveis i tràmits electrònics de l'Administració de la Universitat de València. Els tràmits es podran realitzar des de qualsevol lloc i en qualsevol moment, evitant així els desplaçaments a les dependències de la Universitat.
Els tràmits administratius realitzats a través de la Seu Electrònica tenen la mateixa validesa que si s'efectuen de forma presencial.
Entre els tràmits ja disponibles en Seu Electrònica es troba la possibilitat de sol·licitar i obtenir per a imprimir o guardar en PDF els següents certificats:
- Certificat de matrícula, del curs actual i fins a 4 anys enrere.
- Certificat de Taxes Acadèmiques.
- Certificat de l'Assegurança Escolar.
- Certificat d'estar admès en un Màster Oficial de Postgrau.
Progressivament, la Universitat de València implementarà en la seua Seu Electrònica nous serveis i procediments electrònics.
L'accés a ENTREU-Seu Electrònica es pot fer des de l'enllaç disponible en
http://entreu.uv.es/uvEntreuWeb/index_es.html
Llista d'enllaços: