
L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València ha presentat els autoinformes d'avaluació al programa Acredita+ d’ANECA (Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación) per a les titulacions de Grau en Enginyeria Telemàtica i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicacions.
El programa Acredita+ de l’ANECA té com a fi poder obtenir la renovació de l'acreditació del títol i el segell europeu/internacional en l’àmbit de les enginyeries de telecomunicació, l’ETSE-UV ha sol·licitat l'avaluació per al segell Eur-Ace.
El segell EUR-ACE® és un certificat concedit per una agència autoritzada per ENAEE a una universitat respecte a un títol d'enginyeria de grau o màster avaluat segons una sèrie d'estàndards definits, d'acord amb els principis de qualitat, rellevància, transparència, reconeixement i mobilitat contemplats en l'Espai Europeu d'Educació Superior.
Al setembre de 2015 l’ETSE-UV rebrà la visita dels avaluadors externs que s'encarregaran de totes les comprovacions pertinents en referència al procés d'acreditació de les titulacions de Grau en Enginyeria Telemàtica i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicacions.