Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

II Edició del programa Estudiant x Emprenedor

Període de l'esdeveniment: De 12 de setembre de 2018 a 21 de setembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Facultat d'Economia

Descripció:

Programa e2 “Estudiante x Emprendedor” orientat a promoure l'esperit emprenedor i a entrenar a estudiants de qualsevol titulació de la Universitat de València en la creació d'iniciatives de negoci amb el suport d'empresaris a nivell regional. Aquesta iniciativa es desenvolupa en el marc del programa d'emprenedoria Empren +, coordinat pel Vicerectorat d’Innovació i Transferència, i compta amb la col·laboració de la Facultat d'Economia.

Organitza:

Vicerectorat d’Innovació i Transferència.

Contacta: patentes.otri@uv.es

Més informació: