Serà un espai de reflexió interdisciplinària sobre l'impacte de les neurotecnologies en els drets fonamentals, la governança i el marc regulador europeu.
Es tracta d'un seminari organitzat per la Facultat de Dret UV i el Grup d'investigació Neudret (GIN), amb la col·laboració del Departament de Dret Constitucional i Ciència Política i de l'Administració, amb un programa estructurat en cinc eixos.
Este seminari és possible gràcies a Red.es, una Entitat Pública Empresarial adscrita al Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública, a través de la Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial.
Accedeix a la web per conèixer el programa complet i el codi d'accés a zoom. https://https://www.uv.es/neuroderecho

Data 6 de març de 2026 de 09:45 a 14:30. Divendres.
Red.es i Grup Investigació NEURODRET UV (GIN).