Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

XXI Mostra Art públic / Universitat pública

art públic universitat pública

Període de l'esdeveniment: De 1 d'octubre de 2018 a 31 d'octubre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 12:00 a 14:00.

Lloc de realització: Porta de la Biblioteca de Ciències Eduard Boscà. Campus Burjassot

Descripció:

XXI Mostra Art Públic / Universitat Pública. Inauguració, dilluns, 1 d'octubre, a les 12 h. a la porta de la Biblioteca de Ciències Eduard Boscà del Campus de Burjassot.

La mostra pot visitar-se fins al 31 d'octubre.

Artistes: Col·lectiu Saïm (SoniaTarazona, Alejandro Granero), Jorge Isla, David Cantarero Tomás, Estelle Jullian, Marina Iglesias, Yolanda Uriz Elizalde, Charlotte Bracho.

Comissària: Alba Braza Boils

La mostra està organitzada pel Sedi amb la col·laboració del Vicerrectorat de Cultura i Esport.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Contacta: benvinguda@uv.es

Més informació: