Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Dia de la Professió de les Telecomunicacions de iTelecos i del CNIPJ en l’ETSE-UV

Dimecres que ve 20 de Desembre se celebrarà el dia de la professió de les Telecomunicacions de iTelecos i del Cuerpo Nacional de Ingenieros Peritos Judiciales tecnológicos (CNIPJ)en el Saló de Graus “Joan Pelechano”, i explicarà presència del degà del COGITTCV, Javier Marquès Pons.

L'agenda és la següent:

13,30h. Presentació de iTelecos (Colegio Oficial y Asociación Profesional de Graduados en Ingeniería en Telecomunicación y TIC de la Comunidad Valenciana)

15h. Presentació del CNIPJ (Cuerpo Nacional de Ingenieros Peritos Judiciales Tecnológicos)

15,30h. Taller Pràctic “Recerca en Ciberseguretat Forense”

Data d'actualització: 15 de desembre de 2017.

Imatges: