Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Innocampus: Concurs d'imatges - Interdisciplinarietat en la Ciència. AMPLIAT EL TERMINI!

• 19 d'abril de 2018

Termini d'inscripció ampliat fins al 4 de maig!

Innocampus explora convoca el seu segon concurs d'imatges, l'objectiu del qual és fomentar la interdiciplinarietat en la ciència entre els alumnes de la Universitat de València.

Es premiarà el grup guanyador amb 300 €, al segon amb 150 € i al tercer amb 75€. Podrà participar qualsevol grup d'entre 1 i 5 estudiants de la Universitat de València.

Correu d'entrega de material una vegada inscrit l'equip: innocampus@disco.uv.es

Enllaç al cartell