Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Sessió Informativa: Estudis i estades d’investigació al Real Col·legi Complutense-Harvard University

Sessió informativa

Real Col·legi Complutense-Harvard University

Dimecres 17 de gener 13:00 a 14:00h

Saló d’Actes de la Facultat de Farmàcia

El proper dimecres, 17 de gener, de 13:00 a 14:00h tindrà lloc en el Saló d’Actes de la Facultat de Farmàcia una sessió informativa sobre les diferents possibilitats per a cursar estudis i els procediments per a realitzar estades d'investigació a la Harvard University. La sessió serà a càrrec de Manuel Guillén, representant de la Universitat de València en el Real Col·legi Complutense-Harvard University. I amb la participació del Vicerector d’Internacionalizació i Cooperació de la Universitat de València, Guillermo Palao Moreno.

Més informació en: goo.gl/JgbvpD

Data d'actualització: 11 de gener de 2018.