Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

Avís: Els horaris poden ser susceptibles de canvi o modificació. Consulta la data d'impressió al peu de pàgina de l'horari.

GRAU EN COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL: HORARIS I DATA D'EXÀMENS 2020/2021

enlightenedAVÍS IMPORTANT!! DES DEL CURS 2020/21 EL GRAU EN COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL ES TRANSFORMA:

L'ESTUDIANTAT DE NOU INGRÉS ACCEDIRÀ, DIRECTAMENT, AL CODI 1333 QUE TINDRÀ OFERTAT PRIMER CURS, EXCLUSIVAMENT. INCORPORANT-SE DE MANERA PROGRESSIVA LA RESTA DE CURSOS EN ELS POSTERIORS ANYS.

L'ESTUDIANTAT DE SEGON, TERCER I QUART CURS CONTINUARÀ EN EL CODI 1301 FINS LA  SEUA MODIFICACIÓ TAL I COM ES VEU AL QUADRE ENLLAÇAT. LES ASSIGNATURES PENDENTS DE PRIMER CURS SÓN SENSE DOCÈNCIA.

INFORMACIÓ D'HORARIS PER A SEGON, TERCER I QUART CURS

(CODI D'ESTUDI 1301)

enlightened

INFORMACIÓ D'HORARIS PER A PRIMER CURS, ALUMNAT DE NOU INGRÉS