Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

La Universitat de València participa en la fira de Postgrau FIEP 2018-VALÈNCIA

• 8 de febrer de 2018

La Universitat de València participa en l'edició 2018 de la Fira de Postgrau FIEP que se celebra a València.

La nostra oferta en estudis de màster i doctorat és la més àmplia.

Si estàs interessat o interessada en conèixer la nostra oferta de postgrau, acudeix dimecres que ve, 14 de febrer de 16:00 a 19:00 al nostre “stand” en la fira FIEP 2018-VALÈNCIA.

La nostra oferta en estudis de màster i doctorat és la més àmplia de les oferides per les universitats públiques de la Comunitat Valenciana, possibilitant cursar estudis de qualitat en les diferents àrees de coneixement a preus públics.
El termini de preinscripció per al curs 2018-19, a estudis de màster està obert des del dia 15 de gener.